Általános szerződési feltételek

Felhívjuk a figyelmed, hogy a BerryBolt használatával automatikusan elfogadod az alábbi feltételeket:

A BerryBolt BlackBerry okostelefonokat, mobiltelefon-tartozékokat és elektronikus licenceket forgalmazó webáruház, mely Magyarország területén működik, a hatályos magyar jogszabályok vonatkoznak rá, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.

Jelen Általános Szerződési Feltételek a most megkötött szerződésekre vonatkoznak. A múltban megkötött szerződésekre az adott időpontban érvényes jogszabályok és az azoknak megfelelő, akkor elfogadott ÁSZF vonatkozik.

Az alábbiakban teszünk eleget a jogszabályok által előírt kötelező tájékoztatásnak, illetve segítjük a BerryBolt használatát praktikus információkkal.

A boltot a Takforsys Információtechnológiai Kft. (a továbbiakban: Üzemeltető) üzemelteti. A bolt kizárólag magyar vagy angol nyelven köt szerződést ügyfeleivel.

A szerződés létrejötte

A BerryBolt kereskedelmi célú internetes honlap, mely kizárólag az online felületén, illetve e-mailben köt szerződést ügyfeleivel.

A BerryBolt online felületén keresztül leadott megrendelést követően a rendszer által küldött visszaigazolással egy időben, illetve az e-mailben leadott megrendelést követően a visszaigazoló e-maillel egy időben a megrendelt termék(ek)re adás-vételi, illetve szállítási szerződés jön létre a Megrendelő és Üzemeltető közt.

A rendelés menete az online felületen

  1. Válaszd ki a kínálatból, melyik termékre van szükséged, és a "Kosárba" gomb megnyomásával helyezd a kosaradba!
  2. Az oldal jobb felső részén látható "Kosár" részen láthatod, hogy hány termék van a kosaradba helyezve, és azok összesen mennyibe kerülnek.
  3. Ha befejezted a termékek kiválogatását, kattints a "Megrendelem" gombra!
  4. Az így megjelenő oldalon, a jobb hasábban láthatod részletesen a kosarad tartalmát, megváltoztathatod a mennyiséget és törölheted azt a terméket, amire mégsincs szükséged.
  5. Weboldalunkon lehetőséged van regisztrációval vagy anélkül vásárolni, de beléphetsz a Facebook- vagy a Google+-fiókoddal is. Itt adhatod meg a kedvezményre jogosító kuponkódodat is (ha van).
  6. Először válaszd ki az átvételi módot (GLS CsomagPont vagy GLS futár). Ha házhoz szállítást kérsz, olyan szállítási címet adj meg, ahol nap közben át tudod venni a csomagodat. Mobiltelefonszámot minden esetben meg kell adnod, mert a futárszolgálat SMS-t küld a kiszállítás várható időpontjáról.
  7. Majd válaszd ki a fizetési módot:
    1. Bankkártyás fizetés esetén az oldal átirányít a Wirecard Bank AG biztonságos banki fizetőoldalára, ahol kifizetheted a termékedet. A bankkártyádat akkor terheljük be az összeggel, amikor feladjuk a csomagodat, de legkésőbb a megrendelést követő 7. napon.
    2. Utánvét esetén a csomagod átvételekor a szállítónak kell kifizetned a rendelésed ellenértékét.
    3. Amennyiben előre utalást választasz, úgy 1 munkanapon belül díjbekérőt küldünk pdf-ben a rendelésben megadott e-mail címre, és a termékedet az utalás beérkezése után adjuk át a szállítónak.
  8. Végül add meg, hova kéred a számlát. Amennyiben cégnevet adsz meg, a számlán csak az fog szerepelni, az Te neved nem. Ha kitöltöd az adószám mezőt, az is rákerül a számlára.
  9. Az utolsó részben üzenhetsz a szállítónak is (például a "lakás a második lépcsőházban található", vagy a "kapucsengőre Kovács van kiírva" stb.) A „Megrendelem” gombot megnyomva fizetési kötelezettséggel járó megrendelést adsz le és rendelésed bekerül a rendszerünkbe, a feldolgozásról e-mailben kapsz értesítést.

Szállítási feltételek

A megrendelt termékeket futárral a megadott szállítási címre vagy egy általad kiválasztott GLS CsomagPontra szállítjuk ki. Az áruk kiszállítását a General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (GLS CsomagPont és GLS futár) végzi csomagmérettől függetlenül bruttó 1190 forintos szállítási díj ellenében. Bruttó 25 000 Ft-ot meghaladó megrendelés és készülék vásárlása esetén a kiszállítási díj 0 Ft. A csomag GSL CsomagPontra érkezéséről automatikus e-mail üzenetet és sms-t kapsz, ezt követően a csomag 5 napig vehető át.

A szállítás során a kézbesítő partnerünk a lehető legnagyobb gondossággal jár el, a csomag sérülésmentességért a vevőnek történő átadás pillanatáig felel. Amennyiben a csomagon külsérelmi nyom látszik, a futár vagy a GLS CsomagPontos kolléga jelenlétében ellenőrizd a termék sértetlenségét. Sérülés esetén még a helyszínen vegyetek fel jegyzőkönyvet, ennek hiányában – később – neked kell bizonyítani, hogy a termék a szállítás során sérült meg.

Amennyiben a rendelésedet készlethiány miatt nem tudjuk azonnal kiszállítani, és részleges szállítást kérsz, úgy csak az első szállításnál számítunk fel szállítási díjat.
A BerryBolt fenntartja a jogot, hogy bizonyos termékek esetében a weboldalon előzetesen közölt szállítási határidőtől eltérjen. Erről minden esetben előre értesítünk e-mailben, és ha számodra nem megfelelő az új szállítási időpont, következmény nélkül elállhatsz a szerződéstől.

Üzemeltető a megrendelések teljesítésével egy időben minden szállításhoz kapcsolódóan számlát állít ki, és mellékeli a termék jótállási jegyét (amennyiben tartozik hozzá).

Árak, fizetési mód és fizetés

A BerryBoltban bruttó (27%-os forgalmi adót tartalmazó) árak vannak feltüntetve. A bolt adminisztrátorai bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatják az oldalon lévő bármely tartalmat – ide értve a termékek leírását, az akciók tartalmát és az árakat is. A már megrendelt termékekre minden esetben a megrendeléskor közölt ár vonatkozik. Felhívjuk a figyelmed, hogy a hatályos magyar jogszabályok értelmében készpénzes fizetés esetén a számlázási program automatikusan 5 forintra kerekíti az összeget. A megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail ilyen tekintetben nem minősül számlának.

A BerryBoltban bankkártyás fizetéssel, utánvéttel és előre utalással tudsz fizetni. Bankkártyás vásárlás során a rendszer továbbít a biztonságos banki fizetőoldalra. A BerryBolt szerződött online fizetési partnere, a Wirecard Bank AG semmilyen ügyféladatot nem tárol és őriz meg, a megadott kártyaadatokat kizárólag az adott tranzakcióra vonatkozóan használja fel. A bankkártyás fizetés mindenkor díjmentes, a vásárlás összegétől függetlenül.

A megrendelt termékeket utánvéttel is van lehetőséged kifizetni, ekkor a BerryBolttal szerződött futárcégnek készpénzben, vagy akár bankkártyával is kifizetheted a vételárat, mely a csomagoláson is szerepel. 

Végül lehetőséged van előre utalással is fizetni, ez esetben a rendelés leadását követően egy proforma számlát kapsz majd munkatársunktól e-mailben (amennyiben a megrendelt termék elérhető raktárról), melynek ellenértékét a számlán megadott bankszámlaszámra kell befizetned. A megrendelt terméket csak az összeg jóváírása után kézbesítjük.

A megrendelt árucikk az átvétel és az ellenérték kifizetése után kerül a tulajdonodba.

A hatályos törvényi szabályozás alapján eltérő jogok illetik meg a vásárlót, amennyiben az fogyasztóként vagy vállalkozásként köt szerződést – ezért fontos, hogy tisztában legyél a különbségekkel.

A Ptk 8:1. § (1) 3. és 4. pontja alapján fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy; vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Érthetőbben: fogyasztónak minősülsz – és az adásvétellel fogyasztói szerződés, ráadásul távollévő felek között kötött szerződés jön létre –, amennyiben a vásárolt termékért magánszemély részére kérsz számlát. Amennyiben a számlát jogi személy részére kéred (tehát pl. a cégedben elszámolod), abban az esetben már vállalkozásnak minősülsz és más szabályok vonatkoznak az adásvételre.

Hibás teljesítés

Hibásan teljesítünk, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban (és az annak részét képező használati útmutatóban, vásárlói tájékoztatóban) megállapított minőségi követelményeknek. Szolgáltatás alatt termékértékesítés esetében magát az áru átadását kell érteni.

A teljesítés ideje a vásárlás ideje vagy a kiszállítás időpontja, és a terméknek ekkor kell hibátlannak, hiba-ok nélkülinek lennie.

A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy a kötelezett (a termék eladója, a BerryBolt) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) felelősséggel tartozik. A forgalmazó ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Fentiekhez képest a jótállás – hétköznapi és közismert nevén „garancia” – azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

A termékszavatosság nagyon hasonló a kellékszavatossághoz, de szűkebbek a feltételei: csak a fogyasztó és a termék gyártója (vagy forgalmazója) között értelmezhető, csak ingó dolgokra vonatkozik (tehát szolgáltatásra nem) és csak a termék hibájának javítását vagy a termék cserejét lehet kérni.

A BerryBolt mindent elkövet a webáruházban szereplő termékleírások pontossága érdekében, különös tekintettel az egyes árucikkek kompatibilitását illetően. Amennyiben a megrendelt termék mégsem használható a telefonoddal, és az a mi tévedésünkre vezethető vissza, díjmentesen kicseréljük vagy visszavesszük. Probléma esetén írj e-mailt a rendeles@berrybolt.hu-ra!

Kötelező tájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról, a jótállásról és az elállásról a fogyasztói szerződésekben

1. Kellékszavatosság

A BerryBolt hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Választásod szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz:
Kérhetsz (1) kijavítást vagy (2) kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igényed teljesítése lehetetlen vagy a BerryBolt számára más igényed teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy (3) igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére te is kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy – végső esetben – a (4) szerződéstől is elállhatsz. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban te viseled, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a BerryBolt adott okot.

Köteles vagy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaidat már nem érvényesítheted.

Kellékszavatossági igényedet a BerryBolttal szemben érvényesítheted.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket a BerryBolttól vásároltad. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már te vagy köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Termék hibája esetén – választásod szerint – kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthetsz.

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényedet a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényedet kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén neked kell bizonyítanod.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényednek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényedet a gyártóval szemben érvényesítheted.

3. Jótállás

Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a BerryBolt jótállásra köteles. A BerryBolt a BlackBerry okostelefonokra 2 év gyári jótállást vállal, az okostelefonok dobozában lévő tartozékokra (töltő, akkumulátor, headset) 1 év jótállás vonatkozik. Szintén 1 év jótállás vonatkozik a 10 000 Ft bruttó vételár feletti audiokiegészítőkre.
A jótállást a számlával és a vásárláskor kapott jótállási jeggyel egyaránt érvényesítheted. A jótállás részletes feltételeit a jótállási jegy tartalmazza.

A BerryBolt jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletnek.

Kellékszavatossági és jótállási igényed gyors és zökkenőmentes intézése érdekében a meghibásodást követően a lehető leghamarabb vedd fel a kapcsolatot munkatársunkkal a +36705778444-es mobilszámon, vagy a tamogatas@berrybolt.hu e-mail címen!

4. A rendelés lemondása (elállás), a termék visszaszolgáltatása

A távollévők között kötött szerződés szabályainak megfelelően fogyasztóként téged a termék átvételének napjától számított tizennégy napon belül indokolás nélküli elállási jog illet meg. Elállási jogodat a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatod.

Ha elállási jogoddal élni kívánsz, akkor elállási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat juttasd el (például postán vagy e-mailben) az alábbi címre: Takforsys Információtechnológiai Kft. 1088 Budapest, Krúdy u. 4. (telefon: +36705778444, e-mail cím: tamogatas@berrybolt.hu) Ebből a célból felhasználhatod az oldalunkról letölthető elállási nyilatkozat-mintát, vagy benyújthatod az elállási szándékodat egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatodat is. Mindkét esetben e-mailben visszaigazolást küldünk neked a nyilatkozat megérkezéséről.

Határidőben gyakorolod elállási jogodat, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldöd elállási nyilatkozatodat.

Amennyiben elállsz a vásárlástól, úgy haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatérítjük az általad ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Nem vagyunk azonban kötelesek visszatéríteni azt a többletköltséget, ami abból adódik, hogy kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál (expressz futár).

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásodat adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhel.

Elállás esetén köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét te viseled.

A termék használatából eredő értékcsökkenésért kizárólag a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben felelsz.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy mindaddig visszatarthatjuk a vételárat, amíg a terméket vissza nem szolgáltatod, vagy kétséget kizáróan nem igazolod, hogy azt visszaküldted.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) c) pontja alapján fogyasztóként sem gyakorolhatod az elállás jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a te utasításaid alapján vagy kifejezett kérésedre állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a te személyedre szabtunk.

Kérjük, hogy a 14 napos elállás idejére tedd el a vásárláskor kapott csomagolást, illetve címkéket, hogy megkönnyítsd számunkra a visszaküldött termékek kezelését.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás és elállás a nem fogyasztói szerződésnek minősülő esetekben

Amennyiben vállalkozásként vásárolsz nálunk, úgy a fogyasztói szerződésekre vonatkozó kellékszavatossági és jótállási feltételeket – a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállást – azonos módon biztosítjuk számodra.

A termékszavatosság a nem fogyasztói szerződésekre nem vonatkozik.

Vállalkozásként a távollévő felek közötti szerződéskötés feltételei biztosította 14 napos elállás jogát sem gyakorolhatod.

Szállítás, fizetés, elállás és egyéb speciális szabályok elektronikus licencek vásárlása esetén

A BerryBoltban megvásárolható elektronikus szoftverlicencek úgynevezett nem tárgyi adathordozón átadott termékeknek minősülnek, vagyis a vásárlás során nem történik árumozgás, az aktiválással kapcsolatos információkat pedig közvetlenül a licenctulajdonostól (BlackBerry) kapod. Elektronikus licenc (határozott vagy határozatlan idejű felhasználástól függetlenül) vásárlása során kizárólag a szoftver használatára szerzel jogot, a szellemi termék tulajdonjoga a szoftver gyártójáé marad.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy az elektronikus licencekre vonatkozó felhasználói szerződést közvetlenül a BlackBerryvel kötöd, így arra a jelen szerződési feltételeken túlmutató szabályok vonatkoznak. A BlackBerry általános licencelési feltételeit az alábbi oldalon éred el (angol nyelven).

Rendelés menete elektronikus licencek vásárlása esetén:

  1. A BlackBerry elektronikus licencek vásárlásának feltétele a BlackBerry Ügyfélportálon való előzetes regisztráció.
  2. Licenc vásárlásakor a regisztráció során megadott cég nevét (pontos egyezőség feltétel), vagy az e-mail címet tüntesd fel a kosároldalon a „Megjegyzés” mezőben.
  3. Elektronikus licencek vásárlása esetén kizárólag bankkártyával vagy előre utalással tudsz fizetni.
  4. Elektronikus licencek megrendelését követően a megrendelés adatait továbbítjuk a BlackBerrynek, mely átlagosan 3-7 napon belül megküldi az Ügyfélportálon megadott e-mail címre a licencek aktiválásával kapcsolatos összes részletet. Előre utalásos fizetés esetén a megrendelést csak azután továbbítjuk, hogy a vételár megérkezett bankszámlánkra.

Elektronikus licencek esetén a terméktámogatást közvetlenül a BlackBerry biztosítja, a licencek ára tartalmazza a támogatási szolgáltatást is. A terméktámogatással kapcsolatos elérhetőségeket megtalálod a BlackBerry által küldött visszaigazoló e-mailben. Felhívjuk figyelmedet, hogy az elektronikus licencek aktiválása haladó szintű informatikai ismereteket és haladó angol nyelvismeretet igényel!  

Az elektronikus licencek értékesítésével kapcsolatos (konkrét megrendelésekre, vagy adott termékek megrendelésére vonatkozó) kérdéseidet a licenc@berrybolt.hu e-mail címen várjuk.

Amennyiben elektronikus licencet vásárolsz, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § m) pontja értelmében az elállási jog nem illet meg. 

Egyéb költségek, felelősségvállalás

A mobiltelefonok és tartozékok csomagolása után fizetendő környezetvédelmi termékdíjat, valamint a mobiletelefonok után fizetendő Artisjus jogdíjat a BerryBolt üzemeltetője vagy a termékek első magyarországi forgalomba hozója minden esetben megfizeti az értékesített termékek után. A BerryBolt a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért (beleértve a fizikai sérülést és adatvesztést, valamint a nem a BlackBerry által jóváhagyott tartozékok okozta meghibásodásokat) nem vállal felelősséget.

Értékesítés utáni ügyfélszolgálat, támogatás, panaszkezelés

Amennyiben bármilyen kérdésed adódik a nálunk vásárolt BlackBerry tartozék vagy készülék használatával, illetve beállításával kapcsolatban, az alábbi elérhetőségeken érsz el minket:
E-mail cím: tamogatas@berrybolt.hu
Telefonszám: +36 70 577 8444 (munkanapokon 9:00-17:00)
BBM-csatorna: C002BF6AE

Elektronikus licencek telepítésével és beállításával kapcsolatban a BlackBerry supportját tudod keresni angol nyelven

Amennyiben a termékkel vagy a BerryBolttal kapcsolatban panaszt szeretnél tenni, azt a következő elérhetőségeken teheted meg:
E-mailen: info@berrybolt.hu
Telefonon: +36 70 577 8444
Postai úton: 1088 Budapest, Krúdy u. 4.

Amennyiben a hozzánk intézett panaszt elutasítjuk, jogosult vagy a lakóhelyed vagy a tartózkodási helyed szerint illetékes békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület megkísérli a fogyasztói jogvitát bírósági eljáráson kívül rendezni. A békéltető testületek elérhetőségeit ide kattintva töltheted le.

Cégadatok

Név: Takforsys Információtechnológiai Kft.
Székhely: 1088 Budapest, Krúdy u. 4. (ügyfeleket nem fogad!)
Telefonszám: +36 70 577 8444 (munkanapokon 9:00-17:00)
E-mail cím: info@berrybolt.hu
Cégjegyzékszám: 01-09-902878
Adószám: 14416271-2-42
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank Zrt.: 12010628-01064318-00100006 

Érvényes 2017. február 20-tól