Telefonok

A BerryBolt minden BlackBerry telefonra 2 év jótállást vállal. Csak azoknak a telefonoknak a jótállását tudjuk vállalni, amelyeket mi értékesítettünk. Jótállási igényt csak számla vagy jótállási jegy ellenében tudunk elfogadni. A készülékeket minden esetben a BlackBerry saját külföldi szervize javítja. Saját szervizt nem működtetünk.

Mi a teendő, ha problémád adódott a telefonoddal?

  1. Vedd fel velünk a kapcsolatot az info@berrybolt.hu e-mailcímen.
  2. Küldeni fogunk neked egy jegyzőkönyvet és megbeszéljük, hogyan jut vissza hozzánk a telefonod. (Ennek a költségét minden esetben mi álljuk.)
  3. A készülék visszaküldését a BlackBerryhez mi intézzük.
  4. Ha visszajött hozzánk a telefonod, akkor késedelem nélkül kiszállítjuk neked.

A garanciális szerviz idejére igény szerint cseretelefont tudunk biztosítani (amennyiben rendelkezésre áll).

Tartozékok

A BerryBolt minden tartozékra 1 év jótállást vállal. Jótállási igényt csak számla ellenében tudunk elfogadni.

Mi a teendő, ha problémád adódott a nálunk vásárolt tartozékkal?

  1. Vedd fel velünk a kapcsolatot az info@berrybolt.hu e-mailcímen.
  2. Megbeszéljük, hogy hogyan és mire tudjuk cserélni a szóban forgó tartozékot.

A szavatosság és jótállás részletes szabályait a Használati feltételeinkben találod.